En pysty ymmärtämään tätä kaikkea!
Olenko Ainoa ihminen jolle sattuu ja tapahtuu tälläisiä asioita!
Välillä tuntuu että eläisin jossain elokuva kohtauksissa...
Hauskinta tässä on se etten ole edes tehnyt mitään, kai mä nyt itse
tiedän paremmin kuin muut! En usko enään ikinä sun rakkauteen!!

 Et voi kuvitellakkaan, miltä musta tuntuu!! Tai voit!
 Jos rakastit mua yhtään.
 Kyllä minua on huonosti kohdeltu ennenkin, mutta sinä olet niistä kyllä ihan omalla tasolla.WAU...
en ikimaailmassa voinut kuvitella että pystyt tuollaisiin tekoihin ja
sanoihin ja olen pahoillani siitä et susta tuli se ihminen miksi et
ikinä halunnu enään palata,
Vika on varmasti siinä, että rakastat liikaa niin kuin Helmin kanssa kävi,
varmasti samat oireet ja tyyli, mutta eri syyt!  Vikaa on myös mussa, sitä en kiellä!! Itsenäisyys!
Mä toivon ettet ikinä rakastu kehenkään koska se ei ole oikein
toista kohtaan! Vai voiko edes noin toivoa?

Se on sama kuin kuolema, tappo, murha. Se on rakkausmurha...  Jos kohtelet naisiasi näin!


 Kaipaan sua,
 niin paljon että sattuu 
 että koko maailma lahoaa jalkojeni alta, ylhäältä ja sen  ympäriltä! 
Tuntuu kun sydäntä revittäs, kappaleiksi joka suunnasta!
Välillä kaikki on hyvin,
välillä kaipuu on niin suuri! Et kaikki menee pimeäksi, sellaiseksi mustaksi aukoksi, ja maailman kaikkeuskaan ei jaksa ymmärtää mitä tunnen
ilman sua rakas!!